Dusené bravčové plátky so sušenými hríbmi a chilli

Pridajte do svojho stravovania kvalitné chudé bravčové mäso a zvýraznite jeho chuť sušenými hubami!



Ingrediencie:

Bravčové karé

Tekvica

Mlieko

Sušené hríby

Maslo

Korenie, soľ, chilli

 

Postup:

Ošúpte a nakrájajte tekvicu na menšie kúsky, posoľte a uvarte do zmäknutia.

Uvarenú tekvicu sceďte a rozmixujte s trochou mlieka a masla, pridajte soľ podľa chuti.

Bravčové karé nakrájajte na plátky, zľahka vyklepte, posoľte a okoreňte.

Mäso uložte do jénskeho skla, pridajte chilli, čerstvé bylinky a sušené hríby. Podlejte pohárom vody a duste zakryté v trúbe pri 180 približne 60 min.

Mäso aj ostatné prísady pustia počas dusenia šťavu, ktorou odporúčam pokvapkať pripravené pyré.

Ďalšie chutné inšpirácie môžete nájsť na oficiálnej facebookovej stránke Recepty Zdravo a Fit. 

Aj takéto jedlá môžu byť súčasťou vášho jedálnička. Ak chcete chudnúť alebo naberať svalovú hmotu s individualizovaným jedálničkom šitým na mieru, kliknite na Špecializované individualizované stravovacie plány.

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Je bolesť pri cvičení a športe práca pre trénera alebo fyzioterapeuta?

Je vaše telo dostatočne pripravené na cvičenie a šport? Mnohokrát nie a to môže viesť ku vzniku bolestí. Pomôže Vám s nimi tréner alebo fyzioterapeut?

Hľadáme nového člena tímu - FYZIOTERAPEUTA

Pracujete ako fyzioterapeut a milujete svoju prácu? Chcete byť súčasťou skvelého tímu v peknom a novom zariadení?

MUDr Jiři Dostal- Laktát a jeho úloha v športovom tréningu

Aktuálne informácie o úlohe laktátu v športovom tréningu od MUDr. Dostála

Neutrálna stabilita a pohyb mimo nej

Čo je neutrálna stabilita a prečo sa netreba báť ísť pri pohybe i mimo ňu?

Diskusia k článku