Fit miska s tofu, cícerom a batatmi

Vegetariánska fit miska plná dobrôt.


Suroviny:
Špenát 
Cícer
Batat sladký zemiak
Tofu
Mrkva
Med
Petržlen 
Soľ
Korenie 
Limetka 
Olej

Fit miska s tofu, cícerom a batatmi


 

Postup: Batat ošúpte a nakrájajte na kocky. Na plech pridajte trochu oleja a bataty posoľte, pridajte korenie a dajte piecť.
Cícer rozmixujte pridajte limetkovú šťavu a soľ. Vznikne vám nátierka hummus. Kto chce môže pridať lyžicu nízkotučného jogurtu na zjemnenie. 
Tofu nakrájajte a dajte do marinády, ktorú ste si pripravili z medu, limetky a soli. Nechajte marinovať 10 minút a ugrilujte v rúre.
Do misky dajte čerstvý špenát, cícer, pečené bataty, grilované tofu, nakrájanú mrkvu, hummus nátierku a ozdobte petržlenovou vňaťou.
Dobrú chuť!

Viacej nových receptov a inšpirácií nájdete na našom instagrame zdravoafit.sk a oficiálnej facebookovej stránke Recepty Zdravo a Fit.

 

Zdroje k článku

  1. https://www.facebook.com/ReceptyZdravoaFit/
  2. https://www.instagram.com/zdravoafit.sk/

Páčil sa Vám tento článok? Dajte mu Like!

Prečítajte si niektorý z našich najnovších článkov

Neutrálna stabilita a pohyb mimo nej

Čo je neutrálna stabilita a prečo sa netreba báť ísť pri pohybe i mimo ňu?

Ako sa zrodila nová terapeutická vazelína

Prečo som sa rozhodol si vytvoriť vlastnú vazelínu? V čom bude iná, aké bude jej využitie a s kým spolupracujem na produkte?

Zranenia hamstringov

Článok o zraneniach hamstringov, O liečbe tohto zranenia ale aj o samotnej prevencii.

Grilované broskyne s čokoládovým krémom

Grilované broskyne s čokoládovým krémom, ako fit dezert bez cukru!

Diskusia k článku